Contoh Coklat Box Hantaran

12 biji praline didlm cavity box. COKLAT HANTARANCOKLAT HOMEMADEDOORGIFT Ayuh personakan tetamu mu dan manjakan yang tersayang dengan limpahan kelazatan coklat sebenar.


Pretty Hantaran Gubahan Perkahwinan Hantaran Wedding Gift Boxes Wedding Gifts Packaging Wedding Gift Pack

Klik untuk waktu solat kawasan lain.

Contoh coklat box hantaran. 25 cm x 35 cm Mahar Hias Unik Bentuk. Posted by chenor jahitan manik dan homemade coklat at 528 PM. Available - boleh terima tempahan fullbook - tempahan penuh limited - hanya tempahan dlm kuantiti yg kecil off day - tidak menerima sebarang tempahan.

My Choc Pic - Slide Show. 1pc Orea Contoh. Coklat-coklat dan kek-kek ini amat sesuai untuk sebarang majlis seperti pertunangan perkahwinan dan sambutan hari lahirJuga boleh dijadikan sebagai hadiah dan door gift.

Ianya juga menarik untuk hidangan dimusim. 12 biji praline didlm cavity box. Gubahan coklat seperti ini menaikkan lagi tema romantis di dalam hantaran anda.

Continue reading contoh pertanyaan jawaban untuk melanjutkan obrolan dalam bahasa inggris. Saya juga bersedia membekalkan anda Edible Image dgn harga RM12pcs 24 kpg untuk oreo. Jenis coklat yg ditawarkanakesemua yer menggunakan couverture coklat b kesemua yer compound coklat warna warni or c mix antara couverture dan juga compound.

CONTOH GMBR2 COKLAT YG AKAN DIBAWA PULANG SPT DI BAWAH. Bukan wajib boleh pilih mengikut kemampuan masing masing. THC103 5 biji coklat RM250.

9 biji praline didlm cavity box RM1200. Selamat Datang ke Pretty Choc Homemade Chocolate and Cakes. Di bawah ini terdapat beberapa contoh kotak coklat.

Dah banyak sangat koleksi Sugar Box ni dalam simpanan. Colourfull Edible lollichocs. Contoh lain seperti 7-9 9-11.

Subuh 610 Zohor 130 Asar 447 Maghrib 729 Isyak 839. THC101 2 biji coklat RM150. Beberapa Contoh Kado Pernikahan Yang Mengagumkan - Pada artikel pada awal mulanya mengulas hadiah u Souvenir coklat pernikahan Ultah Coklat Valentine HadiahGift Coklat Natal Paskah dllKumpulan puisi pantun cinta kata-kata mutiara dan kata-kata bijakMahar Hias Unik Ja Harga Jasa Frame.

Kebiasaanya hadiah hantaran terdiri daripada kek coklat buah-buahan pakaian produk penjagaan diri gajet sirih junjung dan wang hantaran. Tetapi sebelum kita bermula bilangan dulang barang hantaran adalah ganjil. Coklat Hantaran - Love Box - Size S.

Contoh Oreo Berwarna. Salam satu MalaysiaTempahan manik. Kalau nak semua sekali dalam paper bag pun boleh hehehe.

Gubahan coklat bentuk hati mempunyai nilai sentimental yang tersendiri. Set gubahan dan hiasan kotak - Kali ni kak share cara buat bouquet dengan menggunakan 1 coklat sahaja. Contoh Hantaran Kahwin dari pihak lelaki kepada pihak perempuan.

Cavity Box Gold. Hantaran bertunang dan Perkahwinan. Saya amat berbesar hati di atas kesudian anda mengunjungi blog saya.

Coklat Rectangular Box sebagai Hantaran Pertunangan bertemakan warna Coklat. Trend terbaru hantaran kahwin. Cuti sekolah dh brmula msti yg ramai mngadakan majlis perkahwinan brtunang majlis kesyukuran dan sebagainye lahQaseh nk kongsikn contoh pic2 coklat untuk dijadikan hantaran dan doorgift untuk diberikan kepada tetamu yang hadir.

Kuih moden juga boleh dijadikan hantaran. Manisan seperti coklat amat popular dikalangan orang zaman sekarang untuk dijadikan sebagai hantaran. Love Box Coklat - Saiz S.

Coklat box size xxl untuk hantaran kahwin. Gubahan hantaran jenis ini bukan saja menarik ia juga selamat dan mudah untuk diangkat dan dibawa ke majlis tanpa perlu risau hantaran rosak atau jatuh. Hantaran Set Sugar Box Pastillage dengan 16 pcs Coklat Bride Groom Heart Shape Dah lama nak update entry tentang Sugar Box atau nama lainnya adalah Pastillage dek kekangan masa makanya tertangguh-tangguh je.

Berikut adalah 12 idea gubahan hantaran yang trending pada tahun ini. Muat 3 biji praline. Coklat box 2 coklat homemade 1 contoh cenderahati 1 contoh cupcake 2 contoh doorgift 3 contoh hadiah 2 contoh kotak hantaran 2 cupcake hantaran 2 hamper coklat 1 hantaran dan doorgift 4 kek coklat 5 kek coklat ganache 1 kek steam buttercream 1 kelas coklat 53 kelas cupcake 21 kelas vfc 1 order customer 31 order gift 6.

Tempahan Coklat Rectangular Box ini adalah dari Puan Juliana untuk dihadiahkan kepada temannya Shikin sempena majlis pertunangannya. THC101 2 biji coklat RM150. Chocolate Box - Rectangle Shape large.

9 biji praline didlm cavity box RM1200. Sebagai contoh jika pihak pengantin lelaki memberikan 5 dulang hantaran pihak pengantin perempuan pula perlu membalas 7 dulang hantaran. Contoh Bouquet Coklat Dalam Kotak.

Post Comments Atom Total Pageviews. Love box dan Coklat oreo dengan pelbagai design. Untuk kelas asas coklat hanya diadakan pada hari sabtuahad sahaja.

Senarai ini adalah sebagai rujukan contoh sahaja. Salam alls Order dari fazrie untuk majlis perkahwinan adik iparnya 17 jun lepas 1 box coklat hantaran untuk pihak lelaki dan 20 box. Anda boleh pilih pelbagai jenis coklat yang ada dipasaran seperti Ferrero Rocher Cadbury Hersheys dan Toblerone.

CONTOH KOTAK COKLAT 35 cavity. Coklat Hantaran - Love Box - Size S. Kuih tradisional juga tidak ketinggalan antara yang menjadi pilihan adalah bahulu dodol seri muka dan talam.

Contoh coklat yang di letakkan didalam Paper bag untuk diberikan kepada tetamu yang hadir. Berikut ini contoh latar belakang karya ilmiah proposal kegiatan laporan magang. Untuk mengelakkan coklat tersebut cair anda boleh letakkan di dalam bekas yang.

Coklat disusun di sekeliling kotak serta dihiasi dengan riben atau kain lace berona merah atau merah jambu. 1 pengeposan hanya akan dilakukan pada hari rabu sahaja. THC102 3 biji coklat RM180.

2 tempahan cream puff ditutup. La ni saya menerima pula tempahan dari orang IpohPerak. SHAPE N COLOR COKLAT.

Contoh coklat di dalam boxpelanggan boleh membuat pilihan corak coklatantara yer 1kesemua coklat berbentuk roses 2campuran bentuk dll 3. Contoh Coklat Untuk Doorgift Hantaran Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Contoh2 coklat yg akan dibawa pulang - Coklat praline.

THC102 3 biji coklat RM180. Gubahan hantaran ini amat sesuai untuk hantaran coklat set make-up dan juga dulang hantaran buah-buahan. Terima Kasih kepada Puan.

Puan Juliana juga adalah rakan sepejabat kepada Puan Sharifah Norita. Love Box Coklat - Saiz S. Muat 3 biji praline.

Dari Pro Office Solution Sdn Bhd. Posts Atom Waktu Solat KLumpur. Untuk menggubah anda memerlukan kotak berbentuk hati.

Gubahan hantaran dulang sangkar adalah antara gubahan. Coklat merupakan hantaran yang. MOULD UNTUK DIJUAL - SILA CLICK MY ONLINE SHOP.

Gadis yg bernama Izwani ini menginginkan coklat 35pcs ini sebagai hantaran pertun. Kebiasaan nya pihak lelaki akan hantar kurang 2 dulang daripada pihak perempuan. Contoh kuih moden yang boleh digunakan adalah macaron tart biskut dan brownies.

Boleh hubungi chenor untuk tempahan. Newer Post Older Post Home. Coklat Couple Box RM210 Coklat Couple Transparent RM120 Coklat Couple Gold Box RM130 Coklat warna Couple Gold Box RM140 Coklat Box small RM15.

Nanti saya update satu persatu tempahan-tempahan yang telah diterima dari. Gubahan Hantaran Dulang Sangkar sumber.


Chocolate Basket For Gubahan Hantaran Or Any Occasion Wedding Gifts Packaging Wedding Gift Boxes Chocolate Basket


Source Gubahan Cinta Wedding Deco Desserts Food


Pin On Jb Coklat Homemade Chocolate


LihatTutupKomentar