Gubahan Coklat Utk Hantaran

1 kilo coklat Beryls -RM 1560 2. Memula korang kena pintal sikit dawai tu kat hujung poncot gula2 tu.


Gubahan Coklat Hahaha Mls Nk Ubah Dh Letak J Situ Kasi Ribbon Siap Untung Pack Dia Dh Cntik Gitu Mudah Jdnya Diaper Cake Children Cake

Untuk mengelakkan coklat tersebut cair anda boleh letakkan di dalam bekas yang tidak kedap haba seperti bekas plastik.

Gubahan coklat utk hantaran. Share to Twitter Share to Facebook Share to Pinterest. Jika anda ingin menambah hiasan juga cukup sekadar sedikit bunga segar berwarna pastel dan daun-daun hijau. Posted by KAMI MENYEDIAKAN SERVIS DEKORASI BAGI.

Gubahan Coklat Hantaran gubahan coklat hantaran ini ditempah oleh ibu mertua saya. Gubahan hantaran cokolat kapal layar harga runcit rm72 depan belakang ade gubah gubahan hantaran cokolat kipas harga runcit rm67 customade gubahan masjid putrajaya pelbagai cokolat harga runcit rm85 gubahan masjid putrajaya cadbury purple harga runcit rm85 gubahan menara kasih klcc cokolat batang harga runcit rm75 stop sementara gubahan basikal. Sesuai dengan majlis pertunangan gubahan yang disediakan adalah ringkas sahaja.

Gubahan hantaran coklat 2017 2018. Gubahan hantaran pink white potpori. Dulang utk hantaran putihgoldsilver.

Dihias indah didalam sangkar yg berwarna putih dan dikelilingi dgn bunga2 berwarna silver. Jd gula2 tu kukuh bila dh terikat dgn dawai. Manisan seperti coklat amat popular dikalangan orang zaman sekarang untuk dijadikan sebagai hantaran.

Memula kena ada dawai tape hijau dgn gula2 atau coklat utk gubahan tu. Kombinasi hitam cream kandungan. Gubahan Coklat utk Hantaran Perkahwinan - Tema Gold Request dr sahabat lamaHamidah aka Dinero Puteri sebakul gubahan coklat untuk hantaran perkahwinan beliau yg telah pun selamat berlangsung pd hr Ahad 10hb July 2011memilih tema gold utk hantaransy gabungkan dgn sedikit warna hijau untuk menaikkan seri gubahan tersebutselain coklatida juga telah.

Video YouTube gubahan hantaran coklat sumi dan gula-gula mp4. Gubahan hantaran hitam silver. Gubahan Hantaran coklat 30pcs oleh Saudara Faizal dari Meru.

Dawai halus utk mengikat riben. Gubahan hantaran oren dan gold. Gubahan hantaran coklat gold.

Gubahan ini digubah khas untuk majlis pertunangan yang masih lagi Cik Juliana Sharida dengan Encik Azman pada 8 Sept yang lepas di Kuala Terengganu. SILA LIHAT FB ANNURKASEH COLLECTIONS. Selain daripada itu kami menawarkan perkhidmatan sewaan dulang.

Gubahan hantaran jenis ini bukan saja menarik ia juga selamat dan mudah untuk diangkat dan dibawa ke majlis tanpa perlu risau hantaran rosak atau jatuh. Gubahan Hantaran Coklat Tempahan bouquet chocolate kali kedua oleh Pn Rosida Uitm Seri Iskandar untuk Majlis Korporat yang dirasmikan oleh Datin Seri Wife MB Perak. Kek juga merupakan hantaran wajib.

Gubahan hantaran buah akan nampak lebih menarik dan mewah jika menggunakan bekas kaca. Tempahan ke Melaka utk majlis perkahwinan. Anda boleh pilih pelbagai jenis coklat yang ada dipasaran seperti Ferrero Rocher Cadbury Hersheys dan Toblerone.

Alas Par Color alas par atas permintaan anda Dulang Sample Fully Beaded Cover Cadar. Untuk dijadikan hantaran pertunangan kakak tersayang. Untuk majlis 17 mac 2011.

Hari ni nak share deco hantaran coklat. Duit maskawin RM2250 cincin. Gam glue gun utk lekatkan bunga pada riben.

Gubahan hantaran kahwin purple putih sama perfume. Gred A - Milk Dark White Chocolate Gred B - Milk Dark White Chocolate Chocs ini terbahagi kepada 2 kategori Couverture Chocolate Gred A atau Compound Chocolate Gred B. Sebab skang niaku x bz sangatBole la setakat satu dua gubahan.

Cincin maskawin gubahan kedua yang berjaya disiapkan cincin maskawin duit hantaran tak termasuk dlm bilangan hantaran sebab ia diserahkan pada mlm pernikahan. Posts Atom HITAM PUTIH BERSIH SILVER. GUBAHAN HANTARAN COKLAT tema.

Gubahan hantaran yang bertema bunga segar sama dengan buah-buahan. Gubahan hantaran pink merah jambu dan sandal hitam. Gubahan hantaran ini khas utk shbt- intan NORAPIZAH.

RM65 1 set bentuk bakul bergantung stok yg ada tempahan bole juga dibuat ikut bajet sendiri noteharga tak termasuk postage. KLIK SINI LINK FB. Kami menawarkan perkhidmatan gubahan hantaran utk hari bersejarah anda pertunangan dan perkahwinan dan kami pakar membuat bunga tangan pengantinGubahan hantaran kami boleh dbuat mengikut budget pelanggan samaada menggunakan fresh flower atau artificial flower.

Si dara memilih untuk mengenakan persalinan berwarna Oren dan meminta digubah hantaran berona Peach dan Oren. Sambil gubah sambil makan. Saje sajelah nak tepek gambar gubahan bunga dari homemade chocalategubahan ni koi buatkan khas untuk majlis kawin anak sedara koi minggu lepasmodal nak buat gubahan serupa ini sepert di bawah.

Mana tahu pada ses. At 230 PM 1 comment. Lepas tu lilit dgn tape hijau tu.

Untuk majlis 12 mac 2011. Sunday February 21 2010. Lepas jer aku balik kejaKawan kakak aku datangutk bagi design utk aku wathahharap² xsusah.

Lebih-lebih lagi atas kerja-keras Athiqah Rosli yang sudi mengumpul dan berkongsi idea serta inspirasi untuk gubahan dan hiasan barangan hantaran yang kreatif melalui Pinterest. 40biji lolly rose coklatbakulhiasan harga. Gubahan Hantaran Dulang Sangkar sumber.

Incoklat homemade untuk hantaran Coklat Gubahan Bunga utk Siti by AzianKhalil June 25 2011. Choc Gred A adalah lebih mahal berbanding Gred B menjadi pilihan penggemar coklat sebenar tapi honestly kedua2 nya adalah sedaap Untuk keraian yg besar seperti doorgift. Sesuai untuk gubahan sirih coklat buah cupcake dll.

Gubahan hantaran bilik tema coklatgold 13 mac 2011 Posted by muniey_eyra at 1031 PM No comments. Eh lupa amik gmbar. Utk pos foam box.

Coklat yang selalu digunakan sebagai hantaran adalah fererro rocher. Malah anda tidak perlu menghias hantaran buah-buahan ini berlebih-lebihan kerana ia akan membuatkan gubahan anda nampak terlampau semak. Jika inginkan kelainan strawberry coklat juga boleh dijadikan pilihan.

Antara kek yang sering kali menjadi pilihan adalah kek buah krim berhias fondant dan kek cawan. Gubahan Hantaran Simple Rentetan dari artikel tentang senarai barang hantaran yang ringkas sebelum ini ramai yang memuji-muji idea dan gambar yang cantik. 12 Gubahan Hantaran Coklat Yang Unik.

Gubahan hantaran ini amat sesuai untuk hantaran coklat set make-up dan juga dulang hantaran buah-buahan. Aku guna choclairs sbb coklat tu sedap dan best. Gubahan hantaran sirih junjung.

Dua minggu lepas kakak aku minta aku wat kan gubahan coklat utk kawan dia yg nak bertunang hujung bulan april niSo aku trima jer laa.


Chocolate Basket For Gubahan Hantaran Or Any Occasion Wedding Gifts Packaging Chocolate Basket Wedding Gift Boxes


Hantaran Coklat Wedding Gift Pack Wedding Gifts Wedding Gift Boxes


Ferero Rocher Gubahan For My First Daughter Engagement Yummy Food Best Chocolate Love Food


LihatTutupKomentar